Wonclub

wonclubWonclub isimli yeni bir bahis şirketi size de ulaşmış olabilir. Tabi ilk size ulaştığında aklınıza ilk gelen şey bu yeni bahis şirketi için Wonclub kimdir, Wonclub güvenilir mi, Wonclub sahtekar mı gibi sorular olacaktır. Gelin bu soruların cevabını sitelerini inceleyerek beraber verelim.

Wonclub bahis oynatma lisansı

İlk önce baktığımız şey tabi ki sitenin bahis oynatma lisansı olacak. İddia ettiklerine göre güvenilir bir ülke olan Malta’da lisanslılar ancak tabi ki bu doğru değil. Malta’nın resmi sitesi olan lga.org.mt sitesine link de vermişler gidin bakın diye ama gidip bakınca Wonclub’un esamesinin okunmadığını görebiliyoruz. Halbuki aynı sitede Bets10, Tipico veya Tempobet gibi sitelerin listelendiğini görebiliyoruz. Bir nevi blöf yapmış arkadaşlar. Bir de sitelerinde kurdukları bir cümle var ki tam evlere şenlik:

‘WonClub WINunited Malta Lotteries Gaming LTD. sirketin bir yan kurulusu olan WonClub.com Bahis Merkezi, 2009 yilinda Malta’da online oyun oynatma lisansi almistir.’

Winunited diye bir bahis şirketi var. Sonradan Youwin ismini aldılar. Harbiden Malta’da lisansları var. Bu adamlar da bir şekilde bu şirkete yamanmayı seçmişler. Yan kuruluşuyuz falan yazmışlar. Onda da Türkçe karakterleri kullanmamışlar. Baya profosyonel yani.

Wonclub = eski Efesbet

Wonclub isimli bahis şirketi eskiden Efesbet adı ile faaliyet göstermiş ama sonradan kayıplara karışmış olan Efesbet isimli bahis şirketinin devamı. Bu yönde kullanıcılarımızdan bir çok mesaj alıyoruz. Efesbet’in kaçmış bir bahis şirketi olduğunu düşünürsek WonClub da sorun çıkartabilir diyebiliriz. Efesbet’in bir başka özelliği de Malta’nın resmi bahis lisansı veren kurumuna ‘bu adamların bizimle alakası yoktur’ diye açıklama yapmasına yol açması gibi bir başarısı olmasıdır.

Wonclub bahis sitesi’ne girdiğimizde İngilizce ve Türkçe bayraklarının bulunduğunu yani bu dillerde hizmet verdiklerini görüyoruz. Daha doğrusu dil olarak İngilizce ama bayrak Danimarka bayrağı. Arkadaşlar o konuda biraz sıkıntı çekmiş. Bir de son olarak verdikleri ofis adresi var ona değinmeden geçemeyeceğim:

Kayitli Ofis ve Is Adresi: Kayit No: C 87096 Level 1 271, Tower Road Sliema SLM 1600 Malta

Malta’da Tower Road diye bir yer var ve Sliema’da ama Level 1 ne onu anlamadık. O yol üstündeki bütün birinci katlar Wonclub’ın heralde.

Neyse kısaca uzak durun. Deneyimleri olan varsa yorumumuz Wonclub sahipleri dahil herkese açıktır.

En İyi 10 Canlı Bahis Sitesi

Bahis SitesiSite TanıtımıBahis LisansıÜyelik BonusuGiriş Adresi
youwin bahis sitesi giriş ikonuYouwinMalta300 TLTIKLA
tempobet bahis sitesi giriş ikonuTempobetCuracao5%TIKLA
bets10 bahis sitesi giriş ikonuBets10Malta200 TLTIKLA
betboo bahis sitesi giriş ikonuBetbooMalta300 TLTIKLA
süperbahis bahis sitesi giriş ikonuSüperbahisCuracao300 TLTIKLA
artemisbet giriş ikonuArtemisbetCuracao250 TLTIKLA
betin bahis sitesi giriş ikonuBetinCuracao300 TLTIKLA
hiperbet bahis sitesi giriş ikonuHiperbetCuracao300 TLTIKLA
rivalo bahis sitesi giriş ikonuRivaloCuracao250 TLTIKLA
interwetten bahis sitesi giriş ikonuInterwettenMalta100 €TIKLA
Smart Live Kredi Kartı
12bet

8 Yorum

  1. kenan02 07/05/2012
  2. kenan02 07/05/2012
  3. umut 08/28/2012
  4. umut 08/28/2012
  5. legolas26 01/04/2014
  6. yaşar 03/11/2014
  7. murat 12/01/2014
  8. engin 01/18/2015

Yorum Yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir